Nog 4 nachtjes!

12 februari 2013 - Nijmegen, Nederland

Nog 4 nachtjes slapen (of wakker liggen) en dan is het zover! Dan gaat ons avontuur beginnen! Het kriebelt wel een beetje, want vanaf Dar es Salaam hebben we al geen concreet plan meer. Dus hopelijk krijgt dit reisverhaal wel nog een vervolg!

We gaan jullie vast missen, dus post maar veel lieve berichtjes.

1. Reislogger:
    12 februari 2013
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Karlijn:
    13 februari 2013
    Haha! Komt vast helemaal goed! Vanavond gaan we nog even flink knuffelen, Moi! :D
  3. Kim:
    Heej Moira!

Ik houd je in de gaten van achter ons review! Hoop dat je niet te veel nierschade na pneumoperitoneum tegen komt daar, maar dat zal wel niet ;)

Succes met voorbereiden en een goede reis zaterdag!

groetjes Kim
  4. Robin:
    13 februari 2013
    Heel veel plezier Moira (&Desiree)!! Succes met de voorbereidingen! Vooral nog even de dingen doen & eten ;-) die jullie nog willen doen in NL!
  5. Fam. Bremmers:
    Hoi Moira
    Wij zullen je zeker gaan volgen hoe je reis verloopt met al je belevenissen ........ben heel benieuwd.
    Geniet ervan want dat heb je wel verdiend na al dat harde werken!
    Groetjes Theo Nicole Gilles Yvet en Aiko
  6. Anne:
    14 februari 2013
    Whaaa, spannennndd!! Nu nog maar twee nachtjes...

Heel veel plezier en geniet maar heel veel, want dit is een ervaring die je niet heel snel weer zult beleven!

Ondertussen meld ik me lekker aan voor jullie reisblog, want ik wil natuurlijk wel een beetje op de hoogte worden gehouden ;)

Liefs Anne
  7. Familie Koster:
    14 februari 2013
    Hoi Dees,
    geniet van elk moment op deze bijzondere reis.
    Slaap nog even lekker voor de lange reis.
    We gaan je zeker volgen en natuurlijk skypen.
    Groeten Arjan, Patricia, Daniël, Micha en Femke
  8. Claudia:
    15 februari 2013
    Hoi Moira, claudia hier van de plastische, heel veel plezier en ik verwacht natuurlijk ook foto's op de site van al je(jullie) avonturen. Gr. en goeie reis.
  9. Agnes:
    15 februari 2013
    Hey Dees en Moira,

Veel plezier en goede reis morgen! Leuk dat jullie een blog hebben.

Liefs Agnes
  10. Evelien:
    16 februari 2013
    Hoi Moira en Desiree,

Super veel plezier! Ben benieuwd naar jullie avonturen. Hier in Ghana gaat alles goed. De warmte begint al te wennen...

Groetjes,
    Evelien
  11. Jos en marijke bremmers:
    16 februari 2013
    Hoi moira en desiree,
    Veel plezier en geniet van de komende ervaringen.
    Zoals afgesproken, ga ik jullie ervaringen met groep 5/6 delen, wat betreft de werkzaamheden in het ziekenhuis. Mijn leerlingen waren erg onder de indruk van serious request.
  12. Anita:
    17 februari 2013
    Hoi Moi, (! klinkt geweldig!!)
    Hoe gaat het al aangekomen?
    Al leuke indrukken opgedaan?
    Is je bagage ook mee gekomen?
    Lig je al te slapen tussen de wild vreemde kruipende .... dieren!! haha geintje
    Veel succes aldaar en ik volg je dus keep it cool (of eigenlijk Hot want cool zal daar wel niet lukken).
    groetjes Anita
    Je weet wel van plast CWZ!
  13. Trees:
    18 februari 2013
    hoi Moira,
    En heelhuids aangekomen? Wij willen graag meegenieten van je spannende verhalen. Veel mooie belevenissen en ervaringen daar en groetjes van Trees, je weet wel die andere secr.van de plast.
  14. Mirthe en Luuk:
    18 februari 2013
    Hee Moi,

Ben je goed aangekomen? Lekker weertje daar?
    We hopen dat je snel gewend bent en meteen hard aan het werk gezet wordt, haha :)!

We zijn benieuwd naar de eerste foto's en spannende verhalen!

Have fun!
  15. Linda:
    19 februari 2013
    Nou Meiden, waar blijft 't volgende verhaal?! Wij hier in het kleine Nederland willen graag weten of jullie veilig aangekomen zijn, want volgens mij moet jullie heenreis inmiddels wel voorbij zijn! En, liggen jullie inmiddels al op de parelwitte stranden aan de azuurblauwe zee... oh nee, die verhalen horen we eigenlijk liever niet. :P Blijf maar lekker op dat strand liggen nu 't nog kan...
    I keep an eye on you!
  16. Ilse:
    22 februari 2013
    Hey Desiree en Moira,
    Onwijs veel plezier daar! Ik ga er vanuit dat jullie niets laten horen omdat er niets minder leuk is dan computeren als je op een prachtig eiland zit. Maar ook ik wacht op een update!
    Groetjes
  17. Mariëlle:
    25 februari 2013
    Hoi Dees en Moira,

Inmiddels weten wij (familie) dat jullie in ieder geval goed zijn aangekomen, maar dat de verbinding daar heel slecht is. Daarom is het lastig om iets te bloggen.
    Ik dacht ik laat even een berichtje achter, zodat jullie volgers dat ook weten.
    Hopelijk zijn jullie snel in de gelegenheid om iets van jullie te laten weten.

Groetjes Mariëlle
  18. Anita:
    3 maart 2013
    Mariëlle bedankt voor je bericht ik dacht inderdaad al dat ze opgegeten waren aldaar....hahaha! Hopelijk horen we nog snel iets van ze zo nodig via de tamtam.......
    groetjes Anita (CWZ)